Keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás

Lehetőségek és veszélyek
Itt a régimódi marketinges sokat dolgozna, neked csak az Online marketing lehetőségeivel kell foglalkoznod. A rád leselkedő veszélyeket is itt kell leírni, mely online marketingben olyasmi lehet, mint például a “Google tönkremegy 1 nap alatt”, vagy “1 hétig nem elérhető a weboldalam”. Ezek keményen feltudják borítani a játékszabályokat és sok cég hullana el tőlük, de mivel te leírod már látsz is megoldást magad előtt. 

Írd bele azt is mi a belső erősséged, valami, amiben jobb vagy mint a konkurenciád. Én kielemeztem az első cégemnél a piacot és egy komoly konkurenciát követtem. Azt csináltam amit Ők, nem azt erősítettem amiben gyengébbek voltak és hirtelen felnőttem a konkurens cég mellé. Ne felejtsd el, hogy az is belső veszély, ha a kollégáid nem értenek az internethez.
Célok
 a keresőoptimalizálás Egyértelműen le kell írnod mikor mit fogsz elérni, de figyelj oda, hogy ezek elérhető célok legyenek! Azért, mert leírod, hogy 100.000 vevőt gyűjtesz 1 év alatt, nem fog 100.000 vevő bejönni a boltodba. A céloknak itt inkább mankó szerepük van, látod mennyit kell elérned és mit kell tenned és ez az ami előre visz. Például, a könyvem és a blogom Facebook oldalának kitűztem, hogy a legnagyobb konkurenciát utolérem és min. 10.000 követőt fogok szerezni. 

Példák célokra:
- napi 1.000 látogató lesz a weboldalamon
- napi 100 új Facebook követőt győzök meg
- havi 5 milliós bevételt érek el 6 hónapon belül
- 12 hónap alatt 3. leszek a Google-ben X szóra