székhely

székhely

A válasz a feltett kérdésre egyértelmű, igen! Önnek kell intéznie a céggel kapcsolatos mindennemű adminisztrációs tevékenységet, ha nincs külön bejelentett székhelye. Ezért folyamatosan otthon tartózkodik, hogy a hivatalos leveleket át tudja venni, vagy ha nincs otthon, amikor a postai küldemény jön, akkor utána postára rohangálni, átvenni a küldeményeket. De hasonló a helyzet az ellenőrzésekkel kapcsolatosan is. Ha Ön olyan tevékenységet végez, amely során kevés időt tölt az előre bejelentett székhelyen, akkor két lehetősége van. Vagy felvesz egy személyt, aki intézi az adminisztrációs ügyeket, vagy még rosszabb esetben, bérel egy irodát, ahol szintén alkalmazottat tart. Ez pedig nem kevés költséggel jár! A megoldás a székhelyszolgáltatás Budapest igénybe vétele, amely átvállalja az adminisztrációkat, így Önnek nem kell folyamatosan ott tartózkodni, tudja az ügyeit intézni. Olvassa el a topcegalapitas.hu oldalon található fontos információkat, amelyek segítenek Önnek döntésének meghozatalában!